Posted by: maziati | September 28, 2009

6 orang lelaki dalam hidup saya……..

Pertama … Suami saya. Kami bernikah pada 12/12/80 hari Jumaat, di Flat Guru SMK Membakut, Sabah.

Kedua .. Anak Sulong saya. Dilahirkan pada 31/01/82, jam 11.26 malam, di Cottege Hospital Beaufort.

Ketiga..Anak Kedua saya. Dilahirkan pada 10/03/83 , jam 11.26 pagi, di Cottege Hospital Beaufort.

Keempat..Anak Ketiga saya. Dilahirkan pada 01/02/85, jam 9.35 malam, di Cottege Hospital Beaufort.

Kelima..Anak keempat saya. Dilahirkan pada 27/07/86, jam 1.15 pagi, di Cottege Hospital Beaufort.

Keenam..Anak bongsu saya. Dilahirkan pada 30/08/92, jam 4.00 pagi, di Hospital Daerah W.P.Labuan.

Saya sentiasa bersyukur kepada Allah kerana mempertemukan dengan suami yang bertanggungjawab dan  sayang dengan keluarga, dikurniakan dengan anak-anak yang comel (bagi saya lah….)dan sayang kepada ibubapa. Apa lagi yang diharapkan oleh seorang ibu kepada anak-anak..hanyalah kasih sayang dan ingatan tulus ikhlas selain doa yang wajib sebagai hadiah anak-anak untuk ibu dan abah mereka sama ada masih hidup atau pun telah kembali ke Rahmatullah…

Kini anak-anak saya telah dewasa (kecuali yang bongsu masih dalam alam remaja). Anak sulong telah berkahwin dan bakal bergelar abah pula. Anak kedua telah bertunang dan bakal bergelar suami orang.


Leave a Reply

Categories

